Tämä video on alun perin tallennettu hollanniksi ja käännetty Suomalainen. Vaikka olemme pitäneet huolta oikeasta käännöksestä, käännetyssä versiossa voi olla epätarkkuuksia.
Ilman intohimoa ja energiaa, jota sinulla on kukkia kohtaan, et ole missään sosiaalisessa mediassa. Itse asiassa digitaalinen markkinointi kukkakauppias alkaa kysymyksellä: miten tämä sopii minulle ihmisenä ja kukkakauppiasena?
Kun tiedät sen, digitaalinen markkinointi ei ole enää niin monimutkaista. Sillä usko minua - sinäkin pystyt tähän! Tällä oppitunnilla Franka Roenhorst, kukkakauppias ja hollantilainen Floral Art -mestari, opettaa sinulle kaiken digitaalisen markkinoinnin soveltamisesta päivittäisessä työssäsi.
365 päivää kukkia -kampanja on 365 päivää kukkia -kampanjakomitean aloite. Yli 1800 viljelijää 15 eri maasta tekee tämän mahdolliseksi. He kasvattavat yli 150 erilaista kukkaa, joita mainostetaan ympäri vuoden Royal FloraHollandin saatavuuspäivien perusteella. Kukkien 365 päivää -kampanjan tavoitteena on kehittää yhdessä kukkakauppiaiden myyntimahdollisuuksia.
Yhteistyötä? hello@365daysofflowers.com Meidät tavoittaa osoitteesta .
Vastuuvapauslauseke ja käyttöehdot