Yrittäjyys kukkakauppiaana

Tämä video on alun perin tallennettu hollanniksi ja käännetty Suomalainen. Vaikka olemme pitäneet huolta oikeasta käännöksestä, käännetyssä versiossa voi olla epätarkkuuksia.

Kukkakauppiaana myynti ei ole pelkästään kimpun maksun käsittelyä. Kyse on siitä, kuinka näkyvä olet naapurustossasi. Miten reagoit vuodenaikoihin, teet yhteistyötä paikallisten yritysten kanssa, ennakoit asiakkaiden käyttäytymistä ja rakennat luottamusta.

Myynti on taito, ja siihen on olemassa tekniikoita. Ja voit oppia niitä menettämättä aitouttasi. Mieti, miten tuoksu, väri ja myymälän ulkoasu vaikuttavat ostokäyttäytymiseen. Tai miten tietyt sanat viestinnässäsi – kuten "rajoitettu tarjonta" tai "yksinoikeudella" – voivat lisätä ostoaikomusta.

Näytä koko artikkeli?

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy ilmaiseksi saadaksesi lisää inspiraatiota

Kirjaudu sisään


Oletko uusi? Rekisteröidy nyt ja hanki oma henkilökohtainen tilisi.
Liity tilaajaksi
  • - Suunnittele omat kokoelmasi
  • - Hanki 365-uutiskirje
  • - Hanki 365 Magazine (fyysinen tai digitaalinen!)

365 päivää kukkia -kampanja on 365 päivää kukkia -kampanjakomitean aloite. Yli 1800 viljelijää 15 eri maasta tekee tämän mahdolliseksi. He kasvattavat yli 150 erilaista kukkaa, joita mainostetaan ympäri vuoden Royal FloraHollandin saatavuuspäivien perusteella. Kukkien 365 päivää -kampanjan tavoitteena on kehittää yhdessä kukkakauppiaiden myyntimahdollisuuksia.

Yhteistyötä? hello@365daysofflowers.com Meidät tavoittaa osoitteesta .

Vastuuvapauslauseke ja käyttöehdot

Tilaa 365 päivää kukkia -kampanja ja saat lehtemme ilmaiseksi.
Tilaa