Terug naar overzicht

Kukkakauppiaana pysyminen lähellä itseäsi

Miten Pauline Joris erottuu kukkaliikkeenä ja yrittäjänä? "Erotuakseni en katso liikaa muita ja teen pääasiassa sitä, mistä itse pidän. Yritän tuoda myymälään oman luonteeni. Itsensä asettaminen valokeilaan on joskus melko vaikeaa, mutta mielestäni on välttämätöntä tuoda itseään ja tiimiään esille. Meillä on niin paljon rakkautta alaa ja kukkia kohtaan, että toivon todella, että voimme säteillä sitä myymälässämme."

Seuraava sukupolvi

"Joka viikko isä tulee kahden lapsensa kanssa poimimaan tuoreita kukkia. Se on niin mukava nähdä. Lapset ovat niin ihmeissään luonnosta. Minulta he saavat aina pienen kukan mukaansa tai saavat auttaa lakaisussa. Myös oma tyttäreni on usein myymälässä ja nauttii siitä, että saa itse koota pienen maljakon kukista. Minua ihmetyttää, miten jo lapset tulevat niin iloisiksi kukista. Toivottavasti saan tämän uuden sukupolven innostumaan ammatista, sillä kukkakoulutus Alankomaissa kaipaisi lisää suosiota. Sääli, koska se on niin kaunis ammatti!"


Tilaa lehti

Haluaisitko pysyä ajan tasalla uusimmista uutisista, tapahtumista ja mielenkiintoisista päivityksistä?

Tilaa

365 päivää kukkia -kampanja on 365 päivää kukkia -kampanjakomitean aloite. Yli 1800 viljelijää 15 eri maasta tekee tämän mahdolliseksi. He kasvattavat yli 150 erilaista kukkaa, joita mainostetaan ympäri vuoden Royal FloraHollandin saatavuuspäivien perusteella. Kukkien 365 päivää -kampanjan tavoitteena on kehittää yhdessä kukkakauppiaiden myyntimahdollisuuksia.

Yhteistyötä? hello@365daysofflowers.com Meidät tavoittaa osoitteesta .

Vastuuvapauslauseke ja käyttöehdot
Tilaa 365 päivää kukkia -kampanja ja saat lehtemme ilmaiseksi.
Tilaa