Fred van der Hoeven on Royal FloraHollandin vähittäismyyntipalveluiden liiketoimintajohtaja. Patrick van den Bos on Royal FloraHollandin vähittäismyyntipalvelujen konsultti. He jakavat 3 vinkkiä Gentle Paradox -trendin toteuttamiseksi myymälässäsi.
Uuden trendin hienous on siinä, että voit viestiä uudesta asiasta myymälässäsi, mutta myös sosiaalisen median kanavissasi. Kerro tarina trendin takana ja esittele luomuksesi asiakkaille.
Suurten, unenomaisten kukka-asetelmien lisäksi voit kokeilla myös muita asioita. Käytä maljakon sijasta keidas, litteää astiaa tai pieniä maljakoita, joissa on irtokukkia.
Varaa myymälästäsi pysyvä paikka tälle uudelle mallistolle, jotta asiakkaat tottuvat tähän trendiin.
Haluaisitko pysyä ajan tasalla uusimmista uutisista, tapahtumista ja mielenkiintoisista päivityksistä?
Tilaa365 päivää kukkia -kampanja on 365 päivää kukkia -kampanjakomitean aloite. Yli 1800 viljelijää 15 eri maasta tekee tämän mahdolliseksi. He kasvattavat yli 150 erilaista kukkaa, joita mainostetaan ympäri vuoden Royal FloraHollandin saatavuuspäivien perusteella. Kukkien 365 päivää -kampanjan tavoitteena on kehittää yhdessä kukkakauppiaiden myyntimahdollisuuksia.
Yhteistyötä? hello@365daysofflowers.com Meidät tavoittaa osoitteesta .
Vastuuvapauslauseke ja käyttöehdot