Terug naar overzicht

Kaksi vinkkiä, joiden avulla voit olla enemmän yhteydessä asiakkaaseen

Fiorienne Westenberg on vähittäiskaupan asiantuntija, joka tietää, miten yhdistää asiakkaat myymälääsi.

  1. "Yritä kerätä mahdollisimman paljon tietoa asiakkaaltasi. Mikä on heidän sähköpostiosoitteensa ja milloin on heidän syntymäpäivänsä? Laita kassalle lista, johon he voivat jättää nämä tiedot, ja kerro myös selkeästi, että näin tehdessään he antavat luvan näiden tietojen käsittelyyn ja käyttöön. Kiitokseksi voit antaa heille pienen kukkakimpun. Voit siis lähettää uutiskirjeitä ja tarjota alennuksia esimerkiksi heidän syntymäpäivänsä yhteydessä."

  2. "Esittele itseäsi ja työntekijöitäsi asiakkaille. Ei vain sosiaalisessa mediassa, vaan myös myymälässä kauniilla valokuvilla. Oletko avaamassa uutta liikettä? Tee sitten joka viikko kuuden viikon ajan tempputarjous puhtaasti esitelläkseni heille tuotteitasi."

Tilaa lehti

Haluaisitko pysyä ajan tasalla uusimmista uutisista, tapahtumista ja mielenkiintoisista päivityksistä?

Tilaa

365 päivää kukkia -kampanja on 365 päivää kukkia -kampanjakomitean aloite. Yli 1800 viljelijää 15 eri maasta tekee tämän mahdolliseksi. He kasvattavat yli 150 erilaista kukkaa, joita mainostetaan ympäri vuoden Royal FloraHollandin saatavuuspäivien perusteella. Kukkien 365 päivää -kampanjan tavoitteena on kehittää yhdessä kukkakauppiaiden myyntimahdollisuuksia.

Yhteistyötä? hello@365daysofflowers.com Meidät tavoittaa osoitteesta .

Vastuuvapauslauseke ja käyttöehdot
Tilaa 365 päivää kukkia -kampanja ja saat lehtemme ilmaiseksi.
Tilaa